Twenthe I thuis tegen Neede, 3e speelt derby

Twenthe I krijgt zondag een herkansing na de (valse) start tegen Hoeve Vooruit. Om 14:00 uur is op sportpark `t Piepwillem Sp. Neede de tegenstander. Trainer Mark Bolink kan daarin weer een beroep doen op de teruggekeerde Daan de Lat, die de afgelopen weken van vakantie heeft genoten. Twenthe 2 wist afgelopen week ondanks legio kansen slechts met 3-2 te winnen van FC Winterswijk 3 en staat nu voor de lastige uitwedstrijd tegen Avanti Wilskracht. Die ploeg was enkele jaren geleden na penalties nog te sterk en promoveerde naar de 1e klasse, maar speelt inmiddels ook weer in de 2e klasse.

Het 3e kende een uitstekende start onder leiding van een nieuw tropisch trainersduo en hoopt die start dan ook een goed vervolg te kunnen geven. Voor hen staat de Goorse derby bij en tegen GFC 2 op de rol. Ook de andere seniorenteams komen dit weekend in actie. Kijk voor een volledig overzicht onder het kopje `Wedstrijden`.

Bericht geplaatst op vrijdag 30 september 2022 om 07:00u30-09-2022 @ 07:00u | Link