Eerste thuis tegen UDI, Vrouwen 2 tegen Hector

Het eerste elftal speelt dit weekend thuis tegen titelkandidaat UDI. Een goede tegenstander voor de ploeg van Mark Bolink, die zelf nog ongeslagen is met negen punten uit vijf wedstrijden. De hoofdtrainer zal het mogelijk wel moeten doen zonder een aantal basisspelers. Jelmer Plegt is er sowieso niet bij, terwijl er ook een aantal twijfelgevallen zijn voor zondag.

Het tweede elftal neemt het in een uitwedstrijd op tegen FC Suryoye -Mediterraneo 2. Nadat afgelopen week op de valreep een punt werd binnengesleept tegen TVO 2 zullen de mannen van Peter Horselenberg deze week uit een ander vaatje moeten tappen. Twenthe 3 speelt de topper tegen Neede 3. Die ploeg staat tweede op de ranglijst en is dus de eerste serieuze testcase voor het derde elftal. Twenthe 4 speelt om 11:15 uur thuis het kelderduel tegen VIOS Beltrum 6. Beide ploegen zijn als enige nog puntloos en hopen hun eerste resultaat van het seizoen te behalen. Vrouwen 2 speelt de derby thuis tegen Hector, er wordt om 9:00 uur afgetrapt.

Bericht geplaatst op vrijdag 4 november 2022 om 12:00u04-11-2022 @ 12:00u | Link