Eerste uit naar Tubanters, 3e en VR1 spelen toppers

Het eerste elftal is na zes wedstrijden nog ongeslagen en dat mag gerust een uitstekende prestatie genoemd worden. Afgelopen zondag werd een knappe, maar zeker ook terechte overwinning geboekt op het Enschedese UDI. Komende zondag volgt weer een wedstrijd tegen een opponent uit Enschede. Dan is in een uitwedstrijd De Tubanters de tegenstander. Die ploeg leek afgelopen zondag te gaan winnen van koploper Delden, maar had aan een 3-1 voorsprong en een man meer niet genoeg. Trainer Mark Bolink heeft verschillende blessuregevallen in zijn selectie, waarvan nog bekeken wordt of zij fit genoeg zijn voor zondag. Dat geldt in ieder geval niet voor Stef Eland en Jeffrey Asbroek, die wel proberen de derby tegen Hector te halen.

Het tweede elftal trapt om 09:45 uur af tegen Rood Zwart. De mannen van Peter Horselenberg spelen niet goed de laatste weken, maar staan desondanks nog wel op een derde positie op de ranglijst. Daarin staan veel ploegen dicht op elkaar en is het dus zaak dat er weer eens gewonnen wordt, om zo te blijven staan op een plek die na de winterstop recht geeft op de promotiepoule. Het derde elftal wacht een absolute kraker. De mannen van Deniz Sogut, die de tweede plek bezetten, ontvangen koploper FC Eibergen 3. Op het Piepwillem wordt om 11:15 uur afgetrapt voor deze topper.

Ook voor de vrouwen van Mireilla Hartgerink en Rianne Brummelman staat er een belangrijk treffen op de rol. Zij gaan aan kop, maar moeten op bezoek bij nummer twee RSC Rossum. De dames kunnen wel uitslapen, want in Rossum wordt pas om 13:00 uur afgetrapt.

Bericht geplaatst op donderdag 10 november 2022 om 12:00u10-11-2022 @ 12:00u | Link