Wedstrijd JO19-1 gestaakt na blessure

De wedstrijd van Twenthe JO19-1 tegen WVV is maandagavond na 32 minuten gestaakt, bij een 1-0 stand in het voordeel van onze talenten. Een ogenschijnlijk zware knieblessure bij één van de WVV-verdedigers was daarvan de oorzaak.

Twenthe begon nog uitstekend aan het duel. In de achtste minuut wist Joren van Sermond een slappe terugspeelbal te onderscheppen, maar weet hij in de 1 op 1 situatie de bal niet achter de doelman te krijgen. Even later heeft de Hengeveldse doelman alle moeite met een schot van Benjamin Wolf, maar met dank aan de paal weet hij de bal uit zijn goal te houden. In de twintigste minuut was het wel Twenthe dat op voorsprong kwam. Een miscommunicatie achterin bij WVV, waarbij een verdediger de bal in eigen goal kopte. In minuut 32 kwam er een abrupt einde aan het duel, toen één van de verdedigers van WVV schreeuwend naar de grond ging. Ook via deze weg wensen wij hem sterkte. Het duel wordt maandag 12 december om 20:00 hervat. Er is dan nog een uur te spelen bij een 1-0 stand.

Bericht geplaatst op dinsdag 29 november 2022 om 07:35u29-11-2022 @ 07:35u | Link