Indelingen derde fase bekend

De indelingen van de 3e fase zijn bekend. Met de eindstand van de 2e fase in het achterhoofd heeft de KNVB nieuwe poules gemaakt. Dit geldt voor alle jeugdelftallen, maar ook voor ons tweede elftal.

Het team van Peter Horselenberg moet aan de bak in de promotiepoule, want zij zijn ingedeeld in een poule met acht teams. Dit betekent dat er nog zeker veertien wedstrijden gespeeld moeten gaan worden. Er staan burenruzies met Enter 2 en Markelo 2 op het programma, maar misschien nog wel pikanter is het duel met Wijhe 2. Vorig seizoen moest tegen de Wijhenaren een restant van 20 minuten uit worden gespeeld bij een 2-1 achterstand, waarna nog met 2-4 werd gewonnen. Dankzij deze overwinning werd een ticket voor de nacompetitie behaald, maar deze werd niet verzilverd. Saillant detail is dat de thuiswedstrijd tegen de ploeg uit Wijhe de seizoensopener is van de tweede seizoenshelft.

Alle indelingen zijn te vinden via de voetbal.nl app en ook het wedstrijdprogramma is inmiddels bekend.

Bericht geplaatst op woensdag 11 januari 2023 om 09:33u11-01-2023 @ 09:33u | Link