Volgepakt weekeinde met veel thuiswedstrijden

Eindelijk weer een volledig speelprogramma en dan ook nog eens veel thuiswedstrijden. Bovendien wordt er een prachtige blauwe lucht en een stralend zonnetje verwacht, dus niets lijkt een mooi voetbalweekend in de weg te staan. Er zijn thuiswedstrijden voor onder andere Twenthe 1, 2, 3 en VR1.

Twenthe 1 komt in actie tegen Victoria. Het belang van deze wedstrijd hoeft niet meer benadrukt te worden, want het doel is helder: winnen. Dat kan het doen met een bijna volledig fitte selectie. Alleen Dani Hilhorst ontbreekt. Voldoende keuzemogelijkheden dus voor hoofdtrainer Mark Bolink. Twenthe 2 komt ook thuis in actie. Zij spelen de derby tegen Markelo 2. Twenthe VR1 speelt tegen koploper Saasveldia VR1, Twenthe 3 tegen Wilhelminaschool. De ploeg van Deniz Sogut heeft sinds vorige week weer een klein beetje zicht op de titel, doordat GFC 2 punten verspeelde. Wel bedraagt de achterstand nog steeds drie punten.

Bericht geplaatst op vrijdag 12 mei 2023 om 12:00u12-05-2023 @ 12:00u | Link