Voorbeschouwing: we gaan weer beginnen!

Het eerste elftal heeft al twee oefenwedstrijden achter de rug, maar de overige teams wacht dit weekend pas de vuurdoop van dit seizoen. Nieuw is in ieder geval het zaterdagteam. Het voormalige vijfde elftal heeft besloten liever op de zaterdag in actie te komen. Hun leegte op de zondag wordt opgevuld door het `nieuwe` vijfde, dat voornamelijk bestaat uit spelers van de JO19-2 van vorig seizoen. Het nieuwe zaterdag 2 begint met een duel thuis tegen PH 6. De aftrap is om 15:00 uur.

Het eerste speelt op zondag voor de beker thuis tegen s.v. Enter 1. Het duel tegen de `Dwarsliggers` wordt afgetrapt om 14:00. Ons vlaggenschip wordt dit seizoen aangevuld met enkele spelers die vorig jaar nog in de JO19-1 uitkwamen en heeft afscheid moeten nemen van Mark Nijland en Wouter Leusink, die te kennen hebben gegeven in het tweede elftal te gaan spelen. Dat tweede elftal is dit weekend ook te aanschouwen op het Piepwillem. Zij beginnen al om 10:00 uur tegen Rohda Raalte 3. Vrouwen 1, dat sinds dit seizoen is samengegaan met Vrouwen 2, speelt net als het eerste elftal tegen s.v. Enter. Zij doen dat echter in een uitduel en starten om 11:00 uur. Het volledige programma is te vinden onder het kopje wedstrijden.

Bericht geplaatst op vrijdag 1 september 2023 om 07:59u01-09-2023 @ 07:59u | Link