Topwedstrijd voor eerste, veel thuiswedstrijden

Na weken van grote overwinningen lijkt er eindelijk weer een echte testcase aan te komen voor het eerste elftal. Met een nagenoeg fitte selectie spelen zij in en tegen Diepenheim. Die ploeg heeft nog geen punt verloren, maar daar moet wel bij gezegd worden dat ze slechts de lagere ploegen getroffen hebben. In de voorbereiding stond het treffen tussen de Tricolores en de ploeg uit Deep`n al op de rol, toen wist Twenthe in een doelpuntrijk duel aan het langste eind te trekken. Ook bij het Hoftoernooi troffen beide ploegen elkaar en wist Twenthe met 1-0 te winnen. De onderlinge resultaten zien er dus goed uit. Zondag wordt om 14:00 uur afgetrapt in Diepenheim.

Er is zondag ook genoeg te doen op het Piepwillem. Twenthe 2, 3, 4, 6 en Vr1 spelen een thuiswedstrijd. Opvallend is dat vrijwel geen enkel seniorenteam dit seizoen een gooi lijkt te kunnen doen naar de ereplaatsen. Wellicht een wat voorbarige conclusie, gezien het feit dat we pas een kwart van het seizoen gehad hebben, maar echt rooskleurig ziet het er niet uit. Voor het volledige overzicht van alle wedstrijden dit weekend, klik HIER.

Bericht geplaatst op vrijdag 10 november 2023 om 12:00u10-11-2023 @ 12:00u | Link