VV Twenthe lijdt in eigen huis onnodige nederlaag tegen Reunie

Het eerste elftal heeft zondagmiddag een nederlaag geleden tegen Reunie. Op ’t Piepwillem werd het 1-2 voor de gasten uit Borculo. Het goede spel van Twenthe biedt veel perspectief, maar het verloor nogal onnodig doordat het zichzelf te weinig beloonde. Na een halfuur spelen in de eerste helft scoorde Reunie uit een rebound de 0-1. Het vlagsignaal van grensrechter Mark Huistede werd door leidsman Drenth door een nog onbekende reden genegeerd. 0-1 was tevens de ruststand. In de tweede helft maakte Reunie in de 60e minuut vrij simpel de 0-2, doordat een speler van de Borculose club zo`n 40 meter op avontuur mocht en kon scoren. Twenthe toonde daarna veel vechtlust, waarna het in de 75e minuut wél wist te scoren (1-2). Wouter Leusink scoorde na goed voorgeven van Koen Morsink. Helaas wist Twenthe niet meer te scoren dan dat, want de eindstand bleef 1-2. Aderlating in de wedstrijd was het uitvallen van sterkhouder Stef Eland, die met een teenblessure naar de kant moest en enkele wedstrijden zal moeten toekijken. Volgende week speelt Twenthe uit bij VIOS Beltrum. Aanvang wederom 14.00 uur.
           Foto: VV Reunie Facebook

Bericht geplaatst op maandag 18 oktober 2021 om 20:00u18-10-2021 @ 20:00u | Link