Schoonmakers gezocht!

Ons aller Frans Huisstede is met pensioen als schoonmaker van de kleedkamers op ons Sportpark Piepwillem. Om zeker de hernieuwde kleedkamers bij vv Twenthe schoon te houden doet de club een beroep op de spelers en is zij op zoek naar nieuwe schoonmakers. Het liefst vrijwillig, maar er is ook een vergoeding beschikbaar voor de wekelijke grote schoonmaak op ons complex, waar ook de kantine onder valt. Ben jij student, op zoek naar een nieuwe klus, of onze tweede Frans en wil je wat bijverdienen? De dag van de schoonmaak is naar eigen invulling. Meld je dan bij voorzitter Robin Kemper (06-53769280). Na de trainingsavonden is de verantwoordelijkheid aan de teams; laat de kleedkamers dus schoon achter.

Bericht geplaatst op donderdag 18 november 2021 om 08:27u18-11-2021 @ 08:27u | Link