Frans Huisstede verkoopt meer dan 600 worsten

Twenthe bedankt alle bakworstverkopers die dit jaar weer hun best hebben gedaan om de Twentse lekkernij aan familie, vrienden en kennissen te verkopen. Dat heeft ook dit jaar weer een recordverkoop opgeleverd. Frans Huisstede blijft de absolute bakworstkampioen van v.v. Twenthe, hij bracht in zijn eentje meer dan 600 bakworsten aan de man en vrouw, een ongekend aantal. Dat is goed nieuws dus voor de jeugdafdeling van onze vereniging.

Bakleverparade
Zodra de zomervakantie is afgelopen begint Frans Huisstede al weer met zijn bakleverparade. Het is bijna niet te geloven maar Frans verkocht meer dan 600 worsten en dat zijn er bijna 40 meer dan zijn record van 2020. Hij verkoopt ze niet alleen in Goor maar ook in de omliggende plaatsen van de Hof van Twente. Het is bijzonder knap dat Frans er in geslaagd is om weer zoveel worsten te verkopen terwijl het ook dit jaar weer lastig was om bijvoorbeeld bij horeca en bedrijven langs te gaan. Diepe buiging voor Frans. De jeugdleden die het meest verkochten waren Ramon Hartgerink en Kasper Bekhuis.

Alle elftallen doen mee!
Van oudsher zijn de oudere jeugdteams actief met de bakworstactie maar ook de senioren verkopen elk jaar goed. De gezamenlijke inspanning om de actie tot een succes te maken is hartverwarmend. De seniorenelftallen verkochten traditioneel weer veel maar ook de bijna alle jeugdteams deden een duit in het zakje. De topper onder de jeugdteams was dit jaar opnieuw het JO19-1 elftal, A1 dus, Zij verkochten bijna 150 stuks, een mooi aantal en zij verdienden daarmee de teamprijs waar ze met het elftal iets leuks mee kunnen doen. Ook andere teams kunnen een kleine aanmoedigingsprijs van de club verwachten.

Goed nieuws voor de jeugdafdeling
De opbrengst van de bakworstenverkoop komt bijna volledig ten goede aan de jeugdafdeling van de club waarmee zij activiteiten, nieuwe materialen en cursussen kan financieren. Dit is altijd weer een mooie aanvulling op het budget. Namens Twenthe bedankt het bakworstcomité allen die de actie ook dit jaar weer tot een groot succes hebben gemaakt. Niet alleen Frans Huisstede en de andere superverkopers maar ook Wiggers Vleeswaren uit Hengelo wederom hartelijk dank voor de ondersteuning van de actie.

Bericht geplaatst op maandag 13 december 2021 om 09:18u13-12-2021 @ 09:18u | Link