vv Twenthe Za1 ongeslagen herbstmaister

Voor het 3e seizoen op rij sluiten de mannen van trainer Martijn van den Einde (schitterde dit jaar voornamelijk in afwezigheid) het kalenderjaar af met de koppositie, dit seizoen zelfs ongeslagen. Vanzelf ging het allemaal niet dit seizoen, lockdowns en vadertje tijd hebben zijn weerslag gehad op een groot deel van de selectie. Het aantal gelopen meters is sterk afgenomen en het aantal kg`s flink toegenomen maar ondanks dat toch gewoon 7 wedstrijden gespeeld en 7 wedstrijden gewonnen.

Nieuwe aanwinst Erwin Morsink is in zijn debuut seizoen al gelijk goed voor 6 assists en voert daarmee het assist klassement aan in het zaterdagelftal. Good old Boulos Kourie is als vanouds de leider in het doelpunten klassement met 12 doelpunten, en is daarmee ook de meest scorende speler van vv Twenthe. Meer statistieken zijn te bekijken op de website van het zaterdagelftal (linkje).

Uiteraard ook een bedankje voor de overige senioren elftallen die het zaterdagelftal afgelopen half jaar een paar keer uit de brand hebben geholpen met gast spelers.

Hopelijk wordt er na de winterstop weer gevoetbald zodat het "herbstmaisterschap" eens een keer omgezet kan worden in een kampioenschap.

MANNEN ZATERDAG - 5E KLASSE 24

Bericht geplaatst op dinsdag 21 december 2021 om 17:27u21-12-2021 @ 17:27u | Link