Twenthe wint in slotminuut bij Rietmolen

Het eerste elftal heeft zondagmiddag een benauwde overwinning behaald in de vierde klasse B op hekkensluiter Rietmolen. In het Gelderse kerkdorp werd het uiteindelijk 2-3 door een treffer in de laatste minuut van de wedstrijd. Halverwege was het nog 0-0. In het tweede bedrijf vielen de goals als rijpe appels. Twenthe kwam tien minuten na rust op voorsprong door een goal van Jeffrey Asbroek, maar zes minuten later was het alweer gelijk. Rietmolen kwam een kwartier daarna op voorsprong in een wedstrijd die alle kanten op kon. Acht minuten voor tijd schoot Luuk Freriksen de gelijkmaker binnen. In de allerlaatste minuut viel de bal voor de voeten van Stef Eland die van afstand hard uithaalde en daarmee de 2-3 eindstand op het scorebord bracht. Twenthe is nu zevende in de ranglijst met negentien punten uit veertien wedstrijden en speelt volgende week uit bij Rood Zwart.

Bericht geplaatst op zondag 20 maart 2022 om 22:37u20-03-2022 @ 22:37u | Link