KNVB maakt competitie-indeling seizoen 2022-2023 bekend

Terwijl de zomerstop in het amateurvoetbal is begonnen, gaat de blik langzaam ook richting het nieuwe seizoen. Afgelopen week publiceerde de KNVB de nieuwe competitie-indelingen voor het seizoen 2022-2023. Voor het eerste elftal van VV Twenthe staan er voor komend seizoen opnieuw, meerdere derby’s op het programma. De ploeg van Mark Bolink, die afgelopen week officieel bijtekende, treft net als vorige seizoen: Hector, Rood Zwart en SV Delden. Naast de bekende clubs speelt het ook tegen een aantal nieuwe, waaronder BSC Unisson, de Tubanters en UDI Weerselo. In de 4e klasse B zijn in totaal 12 clubs ingedeeld, twee minder dan vorig seizoen. Het eerste start haar voorbereiding op zondag 7 augustus en de competitie begint op 25 september.

De volledige indeling van de 4e Klasse B vind je onder dit bericht met daar ook de competitie-indeling van het tweede elftal.

VV Twenthe 1 - zondag 4e klasse B:
BSC Unisson
SV Delden
FC Eibergen
Hector
Hoeve Vooruit
SP. Neede
SP. Rekken
Rood Zwart
De Tubanters 1897
VV Twenthe
UDI Weerselo