Guus Lummen winnaar Pats Boem-trofee

Tijdens de Algemene Ledenvergadering werd natuurlijk ook dit jaar weer stilgestaan bij de winnaar van de welbekende Pats Boem-trofee. Afgelopen seizoen viel deze ten prooi aan Guus Lummen, die na een lange strijd met teamgenoot van het tweede elftal Mark Nijland aan het langste eind trok. In de laatste competiewedstrijd besliste Guus de strijd in zijn voordeel door het maken van liefst vier goals. Het is de vierde keer dat Guus de beker in de wacht heeft gesleept.

De kans dat Guus dit jaar weer de Patsboem wint is overigens klein. Bij een ongelukkig voorval in de blessuretijd van de eerste wedstrijd van het seizoen brak hij zijn middenvoetsbeentje. Door die blessure is hij voorlopig nog uit de running.

Bericht geplaatst op donderdag 29 september 2022 om 08:52u29-09-2022 @ 08:52u | Link