Leden stemmen in met verhoging contributie tijdens ledenvergadering

In ons Piepwillemke heeft dinsdagavond weer de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaatsgevonden. Allereerst werd er door voorzitter Robin Kemper teruggekeken op het afgelopen seizoen, waarna ook de financiële situatie van de club ter sprake kwam. Hoewel we er op dat gebied goed voor staan, zijn de fluctuerende energieprijzen ook voor onze club een zorg. Daarom werd ingestemd met een contributieverhoging van vijf procent. Bovendien worden de prijzen in de kantine onder de loep genomen, waarbij met name de vette hap een prijsverhoging zal krijgen. Goed om te vermelden is wel dat de bierprijs gelijk blijft.

Bestuur
Op bestuurlijk gebied was Raymond Wolbers na de termijn van drie jaar herkiesbaar en werd hij unaniem herkozen. Penningmeester Erwin Brinkers neemt nu echt afscheid, maar een vervanger is er nog niet. Voel je je dus geroepen of ken jij de juiste persoon, meld je dan bij één der bestuursleden. Om het werk goed te verdelen is al een driemanschap aangesteld in de vorm van Simon Hevink, Youri Haverkate en Job Hartgerink. Zij zullen de nog te vinden penningmeester gaan ondersteunen. Zoals ieder jaar zijn ook de jubilarissen gehuldigd en na één jaar afwezigheid door corona is dit jaar ook de Pats Boem trofee weer uitgereikt. Deze werd gewonnen door Guus Lummen. Morgen en donderdag meer over de jubilarissen.

Bericht geplaatst op dinsdag 27 september 2022 om 21:30u27-09-2022 @ 21:30u | Link