1e uit naar Eibergen, 2e en 3e spelen thuiswedstrijd

Ons eerste elftal speelt zondag in de derde speelronde een uitwedstrijd tegen FC Eibergen. Wouter Leusink keert terug van een blessure en ook Stef Eland lijkt fit genoeg om te spelen, waardoor de ziekenboeg van Twenthe I langzaam leeg loopt. De uitstekende overwinning op Neede vorige week moet in ieder geval vertrouwen geven aan de manschappen van hoofdtrainer Mark Bolink.

Het tweede elftal speelt al om 09:45 uur een thuiswedstrijd tegen Enter 2. Beide ploegen behaalden afgelopen seizoen de nacompetitie voor promotie naar de 1e klasse, maar wisten dit niet te verzilveren. Een doelpuntrijk duel lijkt verzekerd, want vorig seizoen eindigden de confrontaties in respectievelijk 5-4 en 2-2. Het derde elftal zal zich moeten herstellen na het echec van vorige week tegen GFC. Met name de technische leiding van het team kreeg daarbij flinke kritiek te verduren, waarbij middenvelder Job Vaarhorst met de hashtag #SogluOut zelfs al lijkt aan te dringen op de vervanging van één der trainers. Om 12:00 uur treden zij aan tegen Avanti Wilskracht 4, dat nog geen punt gepakt heeft in de competitie.

Bericht geplaatst op zaterdag 8 oktober 2022 om 09:30u08-10-2022 @ 09:30u | Link