JO19-1, 5e en VR1 spelen thuiswedstrijd dit weekend

Een vrij weekend bij de jeugd en een inhaalweekend bij de senioren betekent dat er weinig gevoetbald wordt op `t Piepwillem dit weekeinde. Toch is er voor de echte liefhebbers wel degelijk wat te zien.

Zo speelt JO19-1 zaterdag een oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Rood Zwart, aanvang 14:00 uur. Een pittige tegenstander voor de mannen van Ronny van Laar, die zelf een klasse lager uitkomen. Op zondag speelt zowel Twenthe 5 (foto) als Twenthe Vrouwen 1 thuis. Het 5e leek vorige week de derde overwinning op rij binnen te halen, maar Wout Leferink miste in de laatste seconde voor open goal, waardoor het bij een 2-2 gelijkspel bleef tegen Buurse 2. Zondag is in een bekerduel UD Weerselo 4 de tegenstander. Twenthe Vrouwen 1 komt in actie tegen SDC Vrouwen 1. Ons eerste vrouwenelftal heeft tot nu toe alle wedstrijden nog gewonnen en probeert tegen de opponent uit Denekamp de vierde driepunter binnen te halen. Zowel het 5e als het vrouwenelftal starten om 11:00 uur.

Bericht geplaatst op vrijdag 21 oktober 2022 om 09:10u21-10-2022 @ 09:10u | Link