REMINDER | Inschrijving biljarttoernooi weer geopend!

Eindelijk is het weer zover. Na twee coronajaren waarin het biljarttoernooi helaas niet plaats heeft kunnen vinden, heeft de organisatie de handschoen weer opgepakt. Een gloednieuwe biljarttafel pronkt in onze kantine en het is dan ook hoog tijd dat deze gebruikt gaat worden. Opgeven kan tot en met 23 november.

Inschrijving kan via je leider of bij Jan van Wissing. Deelname kost €5,-. Deze kun je bij inschrijving overhandigen aan Jan van Wissing of de desbetreffende leider. Geef bij inschrijving de voorkeur aan voor een middag/avond waarop je ingedeeld wil worden. De eerste ronde wordt gespeeld met je eigen elftal of, als je geen elftal hebt, met de niet-spelende leden. Vanaf de tweede ronde worden er nieuwe indelingen gemaakt waarna er op de speeldatum wordt geloot wie dan je tegenstander is. De wedstrijden zullen worden gepubliceerd via deze website, houd dit dus in de gaten!

Daarnaast wordt er ook een Goors Open 3-banden toernooi georganiseerd. Hierbij is de eerste ronde in pouleverband en geldt een maximaal aantal inschrijvingen van 32. Wil je hieraan meedoen kun je je opgeven bij Stephan Mellegers via 06-11871319. Je ontvangt na inschrijving een tikkie die je onder vermelding van je naam kunt voldoen.

Bericht geplaatst op dinsdag 22 november 2022 om 07:14u22-11-2022 @ 07:14u | Link