Aftellen naar de derby, kelderkraker vierde

Het uur U nadert. De broedertwist tussen Twenthe en Hector staat dit weekeinde weer op de rol. Plaats van handeling is zondagmiddag het kakelverse kunstgras op ons Sportpark Piepwillem. Inzet is meer dan alleen de drie punten. Naast prestige wil de equipe van Mark Bolink zich ook herpakken na de eerste nederlaag van het seizoen, vorige week bij De Tubanters 1897.

Twenthe versus Hector, een wedstrijd om de vingers bij af te likken en deze wordt dan ook omlijst met extra festiviteiten. Naast een deejay wordt er in de rust ook gevoetbald door de jeugd van der beide clubs. De derby is op papier het duel tussen de nummer vier vv Twenthe tegen de nummer tien SV Hector, dat al vijf van de zeven wedstrijden verloor dit seizoen.

Kelderkraker vierde
Het tweede team speelt het duel der subtoppers op bezoek bij Vogido. Beide ploegen hebben evenveel verliespunten. De ploeg trainer Peter Horselenberg is op schot na de 6-1 zege op Rood Zwart en zal deze lijn willen voortzetten. Het derde team moet zich revancheren na de nederlaag van vorige week. De ploeg ontvangt thuis om 10.00 uur laagvlieger HSC’21. Voor het vierde van de Tricolores wacht er een heuse kelderkraker en telt enkel en alleen de winst. Een nieuwe nederlaag betekent crisis. De technische staf staat flink onder druk en kan zich geen nieuwe afgang permitteren tegen Rietmolen.

Bericht geplaatst op vrijdag 18 november 2022 om 11:32u18-11-2022 @ 11:32u | Link