Helmig Westerik vrijwilliger van het jaar

Helmig Westerik mag zich heel 2023 vrijwilliger van het jaar noemen van vv Twenthe. De trouwe clubman kreeg gisteravond op de nieuwjaarsreceptie de Twenthe Steigert Trofee uitgereikt van voorzitter Robin Kemper. Westerik, die in het verleden als speler, voorzitter en vrijwilliger, al zijn sporen heeft verdiend voor de club, is met name in het afgelopen jaren erg druk geweest bij het vervolmaken van het sportpark. Zo was hij de spil bij de verbouwing van de kleedkamers en is hij nu ook de auteur van de nieuwe kunstgrasvelden namens de Tricolores. Westerik zong al jaren rond als kandidaat voor de prestigieuze trofee, maar door corona ging er de afgelopen jaren een streep door de nieuwjaarsreceptie van vv Twenthe.

Bericht geplaatst op vrijdag 13 januari 2023 om 10:56u13-01-2023 @ 10:56u | Link