Twenthe I thuis tegen Hoeve, derby`s voor 6e en 7e

Na weken van aanmodderen met een wedstrijdje hier en daar staat dit weekeinde eindelijk weer een volledig programma op de rol. Voor Twenthe I begint de herstart van de competitie met een wedstrijd tegen directe concurrent Hoeve Vooruit, dat slechts één puntje lager op de ranglijst staat. Het begint een repeterend verhaal te worden, maar nog steeds zijn een aantal langgeblesseerden afwezig bij de ploeg van Mark Bolink. Om 14:00 uur wordt er afgetrapt voor het thuisduel en dat is een mooie gelegenheid om deze middag op het Piepwillem te vertoeven. Helemaal omdat aansluitend om 16:45 uur het duel van FC Twente live wordt uitgezonden op de schermen in de kantine.

Het tweede kende vorige week een valse start tegen Wijhe en ging door persoonlijke fouten hard onderuit. De uitwedstrijd tegen Lemelerveld kan dus al vroeg veel duidelijk maken over het verdere verloop van het seizoen. Twenthe 3 en Twenthe 8 gaan op bezoek bij Bentelo en beide duels worden om 09:45 uur afgetrapt. Zeker voor het derde blijft het credo `aanhaken of afhaken` gelden en dus is niets minder dan drie punten benodigd. Twenthe 4 en 5 spelen om respectievelijk 12u en 10u thuis. Voor beide teams geldt dat ze op dit moment in de middenmoot bivakkeren, maar zeker voor het vijfde zit er mogelijk nog meer in het vat. Dan moet er wel gewonnen worden van laagvlieger HSC.

Twenthe 6 en 7 hebben beide Hector als tegenstander. Het zesde trapt om 10:00 uur af op het Doesgoor, terwijl het 7e op datzelfde tijdstip thuis in actie komt. Ook VR1 komt in actie. Echt lekker zitten zij er niet in de laatste drie wedstrijden, want er werd met 6-0, 7-0 en 7-1 verloren. De titel is dus wel uit zicht, maar om verder gezichtsverlies te voorkomen moet er gewonnen worden van SDC `12 VR1. Om 12:30 uur wordt in Denekamp afgetrapt. Het volledige wedstrijdprogramma is HIER te vinden.

Bericht geplaatst op vrijdag 3 februari 2023 om 12:00u03-02-2023 @ 12:00u | Link