Twenthe gaat samenwerken met Academie FC Twente/Heracles

Het is voor onze club belangrijk de jeugdafdeling goed op orde te hebben, zodat we spelers, trainers en leider kunnen opleiden en ontwikkelen, maar met name plezier kunnen bieden. Om een volgende stap te zetten gaan we ons aansluiten bij het Regioplan van de FC Twente/Heracles Academie. De Academie organiseert diverse activiteiten om haar voetbalkennis te delen met aangesloten amateurverenigingen in de regio. Wij zien dit als een mooie aanvulling en maken hier graag gebruik van! De officiële ondertekening van dit plan vindt plaats op vrijdagavond 14 april. Hoofd opleiding van de Academie, Matthijs Blijham, geeft deze avond een demonstratietraining, met als hoofdthema: ``Hoe integreer ik conditietraining in trainingsvormen met een bal``. Alle trainers en leiders worden van harte uitgenodigd hierbij te zijn. De avond start om 18:30 uur en eindigt rond 20:45 uur. We zien graag uit naar jouw komst naar deze informatieve en tevens gezellige bijeenkomst!

Bericht geplaatst op woensdag 22 maart 2023 om 12:32u22-03-2023 @ 12:32u | Link