JO19-1 wint slijtageslag van DOS `37

In een enorme slijtageslag heeft Twenthe JO19-1 aan het langste eind getrokken. DOS `37 werd met 1-0 verslagen.

De eerste helft werd gekenmerkt door onderbrekingen voor blessures. Behandeling na behandeling werd uitgevoerd en dat kwam het spel niet ten goede. Ondanks dat had Twenthe wel een veldoverwicht, maar werd de trekker te weinig overgehaald.

In de tweede helft was het wel snel raak. Uit één van de spaarzame goede aanvallen van de wedstrijd werd het 1-0. Jens Bloemendaal gaf een uitstekende dieptepass op Stein Vaarhorst. Een uitstekende voorzet volgde, waaruit Rens van Straaten eenvoudig binnentikte. In het restant van de wedstrijd verzuimde JO19-1 het duel in het slot te gooien, waardoor het lang spannend bleef. Na 95 minuten floot de uitstekend fluitende Emiel Freriksen voor het einde. Volgende week speelt de ploeg van Ronny van Laar uit tegen Stevo.

Bericht geplaatst op zaterdag 18 maart 2023 om 17:29u18-03-2023 @ 17:29u | Link