2e naar Dalfsen, thuiswedstrijden 4e, 8e en VR2

Er is weinig te doen op het Piepwillem dit weekeinde. Op zaterdag wordt in verband met de meivakantie überhaupt geen competitiewedstrijd gevoetbald en ook op zondag is het aanbod magertjes.

Twenthe 2 boekte vorige week een eclatante overwinning op WWNA en zal die lijn door willen trekken in het uitduel tegen medelaagvlieger Dalfsen. Spelers worden weer van heinde en verre getoverd om de selectie compleet te maken, waarvoor alvast dank aan de verschillende teams. Ook Twenthe 6 komt in een uitwedstrijd in actie, al hoeven zij gelukkig niet zo ver te reizen als het tweede. Om 11:00 uur wordt afgetrapt in Enter tegen de plaatselijke s.v..

Ook op het Piepwillem is wel degelijk wat te doen. Om 10:00 trapt VR2 af tegen Eilermark, terwijl Twenthe 6 datzelfde doet tegen TVO 5. Om 12:00 uur sluit Twenthe 4 het weekend af met een hofderby tegen Rood Zwart 5. Voor een overzicht van alle wedstrijden klik je HIER.

Bericht geplaatst op vrijdag 28 april 2023 om 12:00u28-04-2023 @ 12:00u | Link