Twenthe start met kledingcarrousel onder jeugdleden

Voor onze jeugdleden is Twenthe onlangs gestart met de "VV Twenthe kledingcarrousel". Sportkleding en voetbalschoenen die nog in prima conditie zijn maar niet meer worden gebruikt, worden ingezameld ter donatie. Als club zijnde hopen we hiermee een goede bijdrage te kunnen leveren aan het milieu. Ook kunnen we elkaar zo nog meer van dienst zijn.

In de kantine staat een inzamelton. Hierin kunnen gedurende het hele seizoen spullen worden gedoneerd. Graag verpakken in een plastic zak, schoenen en scheenbeschermers aan elkaar vastgemaakt. In het voetbalseizoen zullen dan twee avonden worden georganiseerd waarbij ouders, verzorgers en leden kunnen beoordelen of er tussen de verzamelde spullen wat bij zit voor hun voetballende zoon of dochter.

Voordelen
Naast dat het scheelt in de kosten voor onze leden, zal de kledingcarrousel zorgen voor veel minder verspilling.  Logischerwijs goed voor het milieu en op deze manier verlengen we de levensduur van hetzelfde kledingstuk met elkaar

Geen kosten
Belangrijk om te vermelden is dat er geen vergoeding wordt betaald voor de ingezamelde en uit te geven sportkleding-/spullen. Niet voor diegene die de sportkleding-/spullen inlevert, ook niet door diegene die dit kan gebruiken.

Om de carrousel in goede banen te leiden is Ramona Jager binnen de club als contactpersoon aangesteld. Ramona is hiervoor bereikbaar op 0653638635.

Bericht geplaatst op vrijdag 5 mei 2023 om 18:42u05-05-2023 @ 18:42u | Link