Eerste competitieweekend op punt van beginnen

Eindelijk gaan we echt beginnen. Na een voorbereiding met enkele bekerwedstrijden is het dit weekend zover: de eerste competitiewedstrijden. Ons vlaggenschip begint met een uitduel bij La Première. Hoofdtrainer Mark Bolink moet het stellen zonder de langgeblesseerden Stef Eland, Rens van Straaten en Dani Hilhorst. Ook Milan Elfers ontbreekt dit weekend. Kan het eerste elftal het debuut in de vijfde klasse winnend afsluiten?

Ook Twenthe 2 start met een uitwedstrijd. Tegen DSVD uit Deurningen moet de goede lijn van de voorbereiding worden doorgezet. De ploeg van Peter Horselenberg verloor namelijk nog geen duel. Naast de uitwedstrijden voor de selectie is er gelukkig ook voldoende te zien op Het Piepwillem. Zowel Twenthe 3, 4 als 6 speelt een thuiswedstrijd. Het volledige overzicht van alle wedstrijden is HIER te vinden.

Bericht geplaatst op vrijdag 22 september 2023 om 12:00u22-09-2023 @ 12:00u | Link