Eerste naar Zenderen, tweede naar De Lutte

Een eclatante zege die nog veel groter had kunnen uitvallen. Zo kunnen we de overwinning van het eerste elftal vorige week wel omschrijven. Dit weekend is Zenderen Vooruit de tegenstander. Die ploeg heeft zowel in de beker als in de competitie dit seizoen alle wedstrijden nog verloren en dus mag ons vlaggenschip hier normaal gesproken niet over struikelen. Onderschatting ligt echter op de loer. De Tricolores moeten het deze week, behalve zonder de langgeblesseerden, ook stellen zonder Sem Spoelder. Hij is geblesseerd. Twenthe 2 maakt zich op voor een uitwedstrijd naar De Lutte 2. Het team van Peter Horselenberg is alleraardigst begonnen met vier punten uit twee wedstrijden en moet die lijn zien door te trekken. Behalve de uitwedstrijden van de selectie is er ook op het Piepwillem veel te doen. Twenthe 3, 4, 5, 6 en VR1 spelen een thuiswedstrijd. Het volledige overzicht vind je HIER.

In de strijd om de PatsBoem is het spannend bovenin. In de leidersvergadering is besloten voor de selectie toch een factor 1,5 toe te kennen en dus zijn er een aantal kleine verschuivingen. Bovenaan staat nog steeds Job Hartgerink, die deze week zijn koppositie kan verdedigen tegen s.v. Rijssen Za2. De volledige tussenstand vind je HIER.

Bericht geplaatst op vrijdag 6 oktober 2023 om 12:00u06-10-2023 @ 12:00u | Link