Grote Clubactie megasucces!

De jeugdleden van v.v. Twenthe hebben een fantastische prestatie geleverd bij de Grote Clubactie 2023. Er is voor liefst €3852,- aan loten verkocht. Een prachtig bedrag dat ten bate komt voor de jeugd.

Een speciale vermelding op deze plek is voor Sander Hulsing. De voetballer uit JO11-2 verkocht in zijn eentje liefst 203 loten, een fantastische prestatie. Mede dankzij deze aantallen is zijn team ook nog het best verkopende team. Alle spelers uit het team krijgen een v.v. Twenthe voetbaltas en Sander krijgt daarbovenop ook nog eens een nieuw trainingspak. Via deze weg willen we zowel alle jeugdleden bedanken voor hun inzet, maar ook eenieder die een lot heeft aangeschaft.

Bericht geplaatst op zaterdag 18 november 2023 om 13:00u18-11-2023 @ 13:00u | Link