Twenthe incasseert opsteker dankzij gemeente

Onlangs heeft v.v. Twenthe een flinke meevaller gekregen. De meerkosten die de club moest betalen voor de aanleg van de twee kunstgrasvelden zijn definitief vervallen.

De gemeente Hof van Twente stelt budgetten vast voor de vervanging van de velden. Door verschillende oorzaken kwamen de kosten van de vervanging echter boven budget uit, waardoor deze door de vereniging betaald zouden moeten worden. De budgetten zijn daarom afgelopen jaar verhoogd en nu heeft de gemeente besloten dit ook met terugwerkende kracht te laten gelden, zodat niet enkele verenigingen alsnog de dupe zouden zijn. Voetbalvereniging Twenthe is de gemeente zeer erkentelijk voor dit besluit en wil hen via deze weg nogmaals danken voor de coulance.

Bericht geplaatst op woensdag 20 maart 2024 om 14:16u20-03-2024 @ 14:16u | Link