Eerste elftal boekt ruime overwinning op Hoeve Vooruit

Het vlaggenschip van VV Twenthe heeft gisteren een ruime overwinning geboekt tegen Hoeve Vooruit. Op sportpark `t Piepwillem werd gistermiddag met 5-0 gewonnen. Koen Morsink wist het net maar liefst drie keer te vinden, de overige goals werden gemaakt door de onlangs geworden vader Jeffrey Asbroek.

Wel was er een domper voor verdediger Sven Roetgerink. Een kwartier voor het eindsignaal moest hij het veld verlaten door problemen met zijn knie. Roetgerink kampt al langer met kniekwetsuren. Door de zege klimt Twenthe naar de 9e plaats op de ranglijst in de vierde klasse B. De club heeft nu 8 punten uit 7 wedstrijden. Morgenavond speelt de Tricolores thuis voor de Tukker Cup tegen De Zweef. Die wedstrijd begint om 20.00 uur. Aankomende zondag staat het competitieduel tegen Victoria’28 op de rol. Ook deze wedstrijd wordt in Goor gespeeld. Om 14.00 uur wordt er afgetrapt.

Foto: Goorsnieuws.nl

Bericht geplaatst op maandag 11 november 2019 om 08:45u11-11-2019 @ 08:45u | Link