Vrijwilligersavond groot succes

Een feestelijke avond verzorgen voor alle vrijwilligers van onze club. Met die opdracht hebben wij, leden van Twenthe 4, dit jaar de vrijwilligersavond georganiseerd. Bij binnenkomst zorgden we ervoor dat de vrijwilligers tropisch versierd de zaal binnenliepen, in combinatie met een cocktail om in de stemming te komen. De cocktails werden verzorgd door onze eigen Mark Morsink, die overduidelijk genoot van zijn rol als barkeeper.

Ook dit jaar werd er gezorgd voor, hoe verder de avond vordert, competitieve activiteiten.Tijdens het limbo dansen lieten enkele leden hun kunsten zien, onder muziek van onder andere Bas Zweers. De reservekeeper van ons eerste elftal was afgevaardigd door DJ Peter Pas. Met name het soepele optreden van Stephan `de Kleine` de Lat zorgde voor enkele verontwaardigde gezichten in de zaal. Heel even was er sprake van manipulatie omdat Stephan onder de stok doorliep. Hijzelf was zich van geen kwaad bewust. Gelukkig bleef jurylid en showmaster Jorn Leusink scherp en zag hierop toe. De winst ging uiteindelijk naar Jamie Grouwe, die een vitamine-bom ontving in de vorm van een ananas. Helaas was er naast de hoofdprijs, geen originaliteitsprijs. Anders was deze met zekerheid naar Ronald Morsink gegaan, die duidelijk een andere definitie heeft van de term `tropical`.

Al met al kunnen wij spreken van een zeer geslaagde avond en hopen we dat al onze vrijwilligers genoten hebben.

Twenthe 4

Bericht geplaatst op maandag 27 oktober 2014 om 18:42u27-10-2014 @ 18:42u | Link