Twenthe E1 op het Vivafloors Top E Toernooi

Twenthe E1 speelde dit jaar weer een goed “vvTwenthe Vivafloors Top E Toernooi”. In een toernooi moet alles meezitten, want een wedstrijd duurt maar 18 minuten. Dit jaar zat het niet mee. De eerste wedstrijd was een zeer goede wedstrijd van Twenthe E1, zij creëerden voldoende kansen maar verzuimden te scoren en speelden dus gelijk.

Daarna volgden twee verloren wedstrijden waarin Twenthe E1 werd verrast door een snel tegendoelpunt. Tegen Lochem werd overtuigend gewonnen, maar de laatste wedstrijd werd Twenthe E1 wederom verrast door een snel tegendoelpunt. Het “vvTwenthe Vivafloors Top E Toernooi” is een toernooi met bijna uitsluitend teams uit de Hoofdklasse uit heel Nederland. Twenthe E1 heeft zich uitstekend gehouden in dit Hoofdklasse geweld. De leiders zijn dan ook terecht trots op de jongens.

Bericht geplaatst op maandag 11 januari 2016 om 17:11u11-01-2016 @ 17:11u | Link