Dit zijn de ongeslagen helden van de toekomst

Ze leven nog altijd op een roze wolk. De spelers van JO-12 1. Zij werden als eerste ploeg van de Tricolores kampioen. Ongeslagen nog wel. En dus is de technische staf in haar nopjes met deze geweldige groep. Voor deze site stellen zij de nieuwe helden voor de toekomst hieronder aan u voor:

Sven Dijkstra Keeper:
Topkeeper en houdt ons op de juiste/moeilijke momenten in de wedstrijd! Heerlijk om zo`n keeper te hebben.

Sem Huisstede:
Fijne verdediger die zijn tegenstander vaak te snel af is. Loopt veel "vieze" meters in het veld dicht.

Daniel Mars:
Samen met Sem een slot op de deur. Bestrijkt de gehele linkerkant op het veld. Heeft een prima conditie!

Tigran Kasparian:
De man met het neusje voor de goal en laat andere scoren. Fijn dat je weer terug bent!

Levi Overbeek:
Als hij aan de bal komt, dan gebeurt er altijd wel wat! Maakt makkelijk een doelpunt en dan is zijn wedstrijd geslaagd!

Quinn Bekhuis:
Aan inzet geen gebrek....#110% gaat voorop in de strijd en geeft nooit op! Heerlijk om zo`n speler erbij te hebben!

Maarten Schot:
De man met een "dodelijk" linkerbeen....scoren van 25 meter is hem niet vreemd. Stuur Maarten met een opdracht het veld in en dan komt het goed.

Cas Freriksen:
De jongste telg van het stel met 110% inzet. Als Cas de bal heeft, dan gaat hij ervoor. Hij loopt als het moet met bal en al door de tegenstander! Bikkel!!

Maik Hofmeijer:
Sleuren, bikkelen wanneer het moet en pikt zijn goaltje zeker mee!! Maik kun je overal neer zetten in het veld! Ideaal! Een voorbeeld voor zijn broertje Sem.

Bericht geplaatst op dinsdag 2 november 2021 om 08:45u02-11-2021 @ 08:45u | Link