TOTO | Vier leiders, Martijn van Coeverden Rode lantaarndrager

Hoog tijd voor weer een nieuwe tussenstand van de TOTO. De twee nederlagen van ons eerste elftal zijn jammer, maar wel koren op de molen voor een aantal TOTO-deelnemers. John Westerik is dankzij zijn juiste voorspelling van de wedstrijd tegen Markelo nu één van de medekoplopers. Lars van der Wal komt de top 5 binnenstormen door het pakken van 20 punten in twee wedstrijden.

Onderin is clubicoon Martijn van Coeverden de rode lantaarndrager. Met slechts 15 punten dit seizoen staat hij kansloos onderaan. Gelukkig voor hem volgen de wedstrijden elkaar in hoog tempo op, want aanstaande zondag speelt ons vlaggenschip alweer in en tegen Neede. Wellicht dat de weer fitte Luuk Freriksen voor `de Coev` het verschil kan gaan maken als ingevulde topscorer. De bijgewerkte tussenstand is HIER te vinden.

Bericht geplaatst op maandag 7 maart 2022 om 16:49u07-03-2022 @ 16:49u | Link