Foutenfestijn leidt nederlaag JO19-1 in

Twenthe JO19-1 heeft vandaag de bekerwedstrijd tegen Enter Vooruit verloren met 2-5. Het eerste deel van de wedstrijd kenmerkte zich door onzuivere passes. Het was dan ook niet verwonderlijk dat de eerste goal viel uit een standaardsituatie. Uit een corner wist een speler van Enter Vooruit vogelvrij binnen te koppen. Zo werd het na 20 minuten 0-1.

Vlak daarna was het Enter Vooruit dat uit de omschakeling opnieuw toesloeg. De restverdediging was niet op orde en dat betekende 0-2. Na 40 minuten werd er tot tweemaal toe weer niet meegesprongen bij een vrije trap en dat betekende 0-3. Vlak voor rust leek Joren van Sermond nog de 1-3 te maken, maar zijn harde knal strandde op de lat en een minuut later raakte hij de paal.

Ook na rust was het Twenthe met de eerste kans. Paul Haafkes leek binnen te kunnen koppen, maar de bal ging naast. Ondanks een prima offensief was het geluk niet aan Goorse zijde en bleef de opponent uit Enter zonder tegengoal. Na een uur leidde een fout in de opbouw van Twenthe tot een vrije trap die Enter Vooruit wist te benutten, 0-4. De terechte eretreffer werd halverwege de 2e helft nog wel gemaakt door Stijn Slag, maar verder kwam het team van Ronny van Laar niet. Het was zelfs Enter Vooruit dat uit een corner nog de 1-5 wist binnen te koppen. In blessuretijd tikte Jikke Horselenberg nog binnen voor de 2-5.

Bericht geplaatst op zondag 25 september 2022 om 15:11u25-09-2022 @ 15:11u | Link