JO19-1 wint doelpuntrijk restant tegen WVV

Twenthe JO19-1 heeft met 3-2 gewonnen van de leeftijdsgenoten van WVV. In de slotfase werd het nog even spannend, maar dat mocht voor de Hengevelders niet baten.

Bij een stand van 1-0 moest nog een uur gespeeld worden. In goed overleg werd er besloten twee keer een half uur te spelen. In de 25e minuut (dus eigenlijk minuut 10) verdubbelde Matteo Weurding de voorsprong. Met een lage schuiver zette hij de 2-0 op het scorebord. Na 32 minuten werd het zelfs 3-0 toen, de tot dan toe matig spelende, Benjamin Wolf met een fantastische knal van 28 meter de 3-0 binnen pegelde. Dat was ook de ruststand.

Na rust liep de wedstrijd langzaam uit de hand. Dat begon met vervelend natrappen van de pas net ingevallen Pim Hofmeijer, die van geluk mocht spreken dat de dienstdoende leidsman hem slechts voor tien minuten wegstuurde. In de slotfase kwam WVV met twee uitstekende goals nog terug tot 3-2. Daarnaast werd de nummer 16 uit Hengevelde er terecht voor 10 minuten uitgestuurd. Ook hij mocht van geluk spreken dat er op zijn natrappende actie geen rode kaart volgde.

JO19-1 heeft nu winterstop, omdat de wedstrijd van aanstaande woensdag tegen Witkampers vanwege de lage temperaturen is afgelast.

Bericht geplaatst op maandag 12 december 2022 om 22:16u12-12-2022 @ 22:16u | Link