Voorbeschouwing: Super Sunday op het Piepwillem

Al mooi vroeg in het seizoen is het raak: aanstaande zondag is het weer Super Sunday! Met onder andere het eerste, tweede en vrouwenelftal met een thuiswedstrijd is er naast de feestelijkheden ook op voetbalgebied voldoende te doen.

Na de blamage van vorige week moet ons vlaggenschip de rug zien te rechten. Terugkijken heeft geen zin, dus het vizier moet vooruit. Tegenstander is Manderveen, dat het openingsduel van de competitie met 2-0 van Hoeve Vooruit wist te winnen. Hoofdtrainer Mark Bolink kan in ieder geval weer beschikken over Milan Elfers. Voor de rest ontbreken alleen de langgeblesseerden Stef Eland, Rens van Straaten en Dani Hilhorst. Het tweede elftal moet de goede seizoensouverture een vervolg zien te geven. Na de 0-5 overwinning op DSVD moet nu Saasveldia verslagen worden. Voor het volledige overzicht van alle wedstrijden klik je HIER.

Dat de competitie weer begonnen is, betekent ook dat de strijd om de Patsboem-trofee is losgebarsten. Liefst drie hattricks vielen te noteren in het eerste competitieweekend. Bij Twenthe 2 was Wouter Leusink op schot, terwijl bij Twenthe 8 zowel Yannick van Gool als Tcharles Lodewijks een drieklapper behaalden. Ook Mark Nijland, die gisteren op de ALV de wisselbeker uitgereikt kreeg, eist een hoge plek in de ranglijst op dankzij twee doelpunten in het openingsweekend. De volledige tussenstand vind je HIER.

Bericht geplaatst op vrijdag 29 september 2023 om 12:00u29-09-2023 @ 12:00u | Link