Twenthe zoekt activiteitencommissie senioren

Er worden binnen onze vereniging talloze activiteiten georganiseerd voor jong tot oud. Voor onze jeugdafdeling hebben we daar een commissie voor, genaamd het JAC. Deze Jeugd Activiteiten Commissie organiseert allerhande activiteiten. Daar zijn we erg blij mee!

Ook voor onze senioren wordt jaarlijks van alles georganiseerd. Denk aan de jaarlijks terugkerende evenementen zoals het biljarttoernooi, de bokbieravond en de playbackshow. Daar zijn we hartstikke blij mee en dit bericht moet vooral niet gezien worden als kritiek op iedereen die binnen de club iets organiseert.

Toch zijn er evenementen waar het wat meer moeite kost om deze te organiseren en ook jaarlijks in stand te houden. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de vrijwilligersavond en oudjaarsmiddag, maar ook het kelderklasse toernooi dat een stille dood is gestorven. Om te zorgen dat álle evenementen iets gestroomlijnder worden opgepakt zijn we daarom op zoek naar een activiteitencommissie. Wil jij bijdragen aan de organisatie van bijvoorbeeld de genoemde activiteiten? Of heb jij spectaculaire andere ideeën waar je de vereniging mee denkt te kunnen helpen? Neem dan contact op met Nino Spoelder (06-29500944)

Bericht geplaatst op vrijdag 7 juli 2023 om 13:01u07-07-2023 @ 13:01u | Link