Eerste thuis tegen Langeveen, derby voor zesde

Het is een propvol weekeinde op het Piepwillem. Vrijdagavond de 35+ Noabercup op ons sportpark, terwijl zaterdag vrijwel alle jeugdteams thuis spelen. Ook de zondag is er voldoende te doen. Vorig weekeinde kwam Twenthe 1 door een afgelasting niet in actie, maar deze week kunnen de mannen van Mark Bolink weer aan de bak. In het thuisduel met Langeveen moeten ze de reeks van overwinningen zien door te trekken. Dat doen ze met dezelfde selectie als die op papier stond voor het afgelaste duel met Phenix.

Twenthe Zaterdag 2 is prima begonnen aan de competitie, maar de wedstrijd tegen De Gazelle 1 dit weekend is cruciaal om aan te haken voor een eventueel kampioenschap. De ploeg uit Deventer heeft nog geen punt laten liggen, een flinke uitdaging dus. Het tweede zondagelftal boekte vorige week een knappe overwinning op koploper Rood Zwart, maar zag later deze week ook weer drie punten worden afgepakt. DSVD 2 stapte uit de competitie en dus staan de heren van Peter Horselenberg in de grijze middenmoot. Daar moet uitgeklommen worden door een overwinning op Vogido 2. Vorig seizoen werd daar met liefst 7-1 verloren, dus er is wat goed te maken. Twenthe 6 speelt een heuse Goorse derby. Op sportpark Heeckeren wordt om 10:00 uur afgetrapt tegen GFC 3. Voor het volledige overzicht van de wedstrijden klik je HIER.

Bericht geplaatst op vrijdag 3 november 2023 om 12:00u03-11-2023 @ 12:00u | Link