Instructieavond voor jonge trainers

Dit seizoen hebben we weer verschillende nieuwe, jonge trainers mogen verwelkomen. Met name ook enkele trainers die zelf als speler in de oudere jeugd actief zijn. Daar zijn we ontzettend blij mee en om ze niet onbeslagen ten ijs te laten komen, heeft Martijn van Coeverden (jeugdopleidingscoördinator, samen met Ronny van Laar) een instructieavond verzorgd voor de trainers tot de JO11. Zo werd hen onder andere geleerd hoe oefeningen op eenvoudige wijze makkelijker of moeilijker gemaakt kunnen worden. Ook is gedemonstreerd hoe je je groep kunt uitdagen door een wedstrijdelement toe te voegen in je oefenvormen. Een mooie ontwikkeling binnen onze vereniging!

Bericht geplaatst op woensdag 13 september 2023 om 10:26u13-09-2023 @ 10:26u | Link