Schoonmakers gezocht!

Nadat Frans Huisstede twee jaar geleden met pensioen is gegaan, heeft v.v. Twenthe besloten de schoonmaak van de kleedkamers uit te besteden aan een externe partij. Door toenemende kosten is de grote wens dit toch weer in eigen beheer te nemen. Het geld dat hiermee bespaard kan worden, komt namelijk weer ten goede aan de jeugd of andere activiteiten binnen de club.

Om de kleedkamers schoon te houden doet de club een beroep op de leden en ouders van jeugdspelers. De kleedkamers moeten één keer per week op maandag grondig schoongemaakt worden, dit is circa twee uurtjes werk met twee personen. Een roulatiesysteem heeft hierbij de voorkeur, zodat je niet elke week aan de beurt bent en ook onderling kunt ruilen. Aanmeldingen voor één keer per twee weken of per maand zijn uiteraard van harte welkom. Kun jij hier een bijdrage aan leveren? Neem dan contact op met voorzitter Robin Kemper (06-53769280)!

Bericht geplaatst op woensdag 14 februari 2024 om 08:37u14-02-2024 @ 08:37u | Link