Tweede doelpuntloos gelijk in De Lutte

Twenthe 2 heeft in een uiterst matige wedstrijd gelijkgespeeld in en tegen De Lutte. Na negentig minuten stond nog steeds de brilstand op het scorebord.

De eerste helft was slordig van beide kanten en echte kansen waren er in het begin dan ook niet. Het zegt veel dat het eerste echte gevaarlijke moment pas na een half uur uit een standaardsituatie kwam. Een corner die opnieuw ingebracht werd door De Lutte keihard op de buitenkant van de paal geschoten. Na dat moment bleef het rommelig en dus was 0-0 een logische ruststand.

Ook de tweede helft was niet om over naar huis te schrijven en toen Twenthe met nog twintig minuten te gaan met tien man verder moest door een blessuregeval, werd het wel een erg lastig karwei. De Lutte was het dichtst bij de overwinning, maakte zelfs een doelpunt, maar bleek met de grote teen buitenspel te hebben gestaan. Het bleef dus 0-0 en dat was gezien de matige wedstrijd het hoogst haalbare resultaat voor de mannen van Peter Horselenberg.

Bericht geplaatst op zondag 8 oktober 2023 om 13:28u08-10-2023 @ 13:28u | Link