Twenthe verdienstelijk vierde op hoftoernooi

Twenthe heeft een verdienstelijke vierde plek behaald op het Hoftoernooi. Ondanks een gehavende selectie werden prima resultaten behaald.

De Tricolores waren ingedeeld in een poule met Bentelo en Hector. De eerste wedstrijd met Bentelo ging met 2-0 verloren. De tweede wedstrijd won Twenthe met dezelfde cijfers van Hector door doelpunten van Jeffrey Asbroek (penalty) en Mart Lammertink.

Dat betekende een tweede plek in de poule en dus moest ons vlaggenschip strijden om plek 4, 5 of 6. Dankzij de eindstanden in de andere poules waren WVV en Diepenheim de opponenten. In het eerste duel tegen de ploeg uit Hengevelde bleef het 0-0. Heuglijk feit was dat zowel Joep als Sven Vrielink in dit duel hun debuut wisten te maken. In de laatste wedstrijd wist Twenthe dankzij een uitstekende goal van Stijn Jeurlink, Diepenheim met 1-0 te verslaan. Daardoor eindigde Twenthe het hoftoernooi op de vierde plek, ruim boven GFC (7e) en Hector (8e).

Bericht geplaatst op zondag 10 september 2023 om 08:42u10-09-2023 @ 08:42u | Link